mariekeinbristol.reismee.nl

BEST DAY OF MY LIFE

Hiya!

Zoveel exitement, ik ben zo blij, gelukkig, stralend, happy, vrolijk en nog zoveel meer! Gisteren was het dan zover: de dag waar ik letterlijk MAANDEN naar uitgekeken heb. De Harry Potter studio tour! En het overtrof letterlijk ALLE verwachtingen! De foto's staan ondertussen al op Facebook, die ga ik hier niet uploaden want dat duurt zo verschrikkelijk lang!

Eerst even een recap van de afgelopen week.

Zondag hebben we met vrienden een bbq gehouden bij mij thuis. Supergezellig en gelukkig hielp iedereen later ook even met de troep opruimen haha. Maandag moest ik gewoon werken en 's avonds heb ik met de Fransen de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van Game of Thrones gekeken. Ik moest wel meekijken, want mijn internet is zo slecht dat thuis kijken geen optie was. Dan maar Engels gesproken met Franse ondertiteling!

Dinsdag kon ik me toch niet inhouden en heb ik twee andere afleveringen gekeken, al was de kwaliteit niet echt fantastisch en was ik me voornamelijk aan het irriteren hoe vaak mijn internet moest bufferen..

Woensdag heb ik met Marta en een vriend van haar bij de Wagamama gegeten. Ze is nu fan! Haha. We begonnen om 7 uur met eten en om half 11 waren we nog niet uitgekletst. Zeker een gezellige avond dus!

Donderdag hebben we opnieuw een bbq gehouden bij mij thuis. Het was zo verschrikkelijk gezellig en lekker! Verder was het weer echt super en hebben we tot 10 uur in de tuin kunnen zitten. Daarna hebben we alles snel opgeruimd, om 6.15 ging mijn wekker. Helaas was ik veel te exited en kon ik daarom absoluut niet slapen. Zwaar vermoeid ging ik dus op pad vrijdag, om 7.30 reed mijn bus weg uit Bristol. Er was nog even zware paniek, het leek erop dat Marianne haar vlucht ging missen maar die heeft ze gelukkig net gehaald! Vrijdag hebben we de hele dag rondgelopen in Londen en hebben we voornamelijk ook van het mooie weer genoten.

Ik ga morgen of overmorgen even een berichtje schrijven over de studios. Ik merk nu al dat ik verschrikkelijk moe ben en moeite heb met mijn ogen openhouden, dus dat houden jullie nog even te goed. Slaap lekker en tot snel! :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!