mariekeinbristol.reismee.nl

Extremely busy calendar

Ola!

Even bijkomen hoor! Voor het eerst deze week had ik een avondje voor mezelf en ik heb net 'the fault in our stars' gekeken, gewoon omdat ik daar zin in had. Verder heb ik heimwee, dus ik dacht met een film die half is opgenomen in Amsterdam even 'thuis' te zijn. Ik voel me wel echt al veel beter, ik mis alleen mijn vrienden echt enorm! Trouwens, iedereen kent wel het gevoel dat je een film aan het kijken bent en ineens voel je een traan over je wang glijden. Dat is bij deze film niet het geval: het is een waterval die naar beneden stroomt. Oh zoooo zielig!

Anyway, back to normal. Bijna een week aan gebeurtenissen in te halen: where to begin! Nou, bij het begin. Vrijdag dus. Het was Lisanne's en Ikers verjaardag, dus eerst gingen we met vrienden eten bij Iguanas, met superlekkere 241 cocktals. Hele week al eten uit mijn mond gespaard om het te kunnen betalen, maar there you go. Het was wel heel lekker en gezellig! Daarna zijn we naar Ikers huis gegaan voor een epic houseparty. Helaas was ik echt enorm moe en relatief vroeg vond ik het wel tijd voor mijn bed.

Het hele weekend heb ik weinig gedaan. Ik weet niet waarom, maar ik had er gewoon geen energie voor. Het enige wat ik wilde doen was slapen! Op zaterdag zouden we eigenlijk EINDELIJK naar Thekla gaan, maar dat ging niet door aangezien iedereen te moe was.

Aangezien Joe weer terug is, ben ik weer teruggegaan naar mijn oude bureau, wat heel gezellig is met Lee, maar verder voornamelijk saai is. Deze week heb ik wel veel onderzoek kunnen doen dus dat is weer heel goed voor de scriptie! :) Nu nog tijd vinden om het allemaal op te schrijven..

Maandagavond was het Lisanne's zus haar laatste avond in Bristol. Om nog even gezellig te doen zijn we wat gaan drinken. Dat werd natuurlijk weer later dan gepland, maar met mijn budget kon ik net 1 cola drinken. Ik voel me echt heel zielig, dat snappen jullie. Ik kan dan ook niet wachten op de stufi haha.

Dinsdag was het St. Patricks Day en oooooooh mijn heimwee naar Ierland was nog erger dan normaal. We zijn eerst wat gaan drinken bij de Brass Pig, maar aangezien het St. Patricks Day gehalte daar erg tegen viel zijn we naar een andere Ierse pub gegaan. Gelukkig heb ik nog even mee kunnen zingen met Galway Girl en verder heb ik mezelf beloofd om zo snel mogelijk weer naar Ierland te gaan aangezien ik nog genoeg te zien en te doen heb daar! Ook smaakt de Guiness daar zoveel beter dan hier, dus alleen maar meer redenen om snel mijn favoriete land weer op te zoeken.

Gisteren was er een language tandem van ESN, een evenement waar we normaal bijna nooit heen gaan aangezien we toch met niemand anders dan onze eigen vrienden praten. Deze keer zijn we dan wel weer een keer gegaan en ik heb zelfs nog mijn Frans geoefend! Turns out, ik ben nog best goed in het verstaan van Frans, het spreken is voor de Fransen dan wel weer enorm lachwekkend. Ach, zodra ze een G proberen uit te spreken dan kom ik niet meer bij, dus het is wederzijds. By the time I leave, spreek ik 3 woorden Spaans en Italiaans, versta ik vloeiend Duits en Frans en ben ik een zieke pro in Engels. De perfecte employee (in my dreams)! Verder heb ik gisteren festivalkaarten gekocht voor een festival in mei, Deborah en ik gaan 1 dag. Het is mijn laatste zondag in Bristol en het was niet meer dan logisch en toepasselijk om iets megavets te doen dat weekend. Eerlijk gezegd ben ik de naam alweer vergeten en ken ik geen enkele artist, maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken! Muziek is altijd goed! Al is die uitspraak natuurlijk niet waar, maar als wijze van spreken.

Vandaag dus filmavond, nadat de eerder gemaakte plannen niet doorgingen. Perfect, hier was ik wel even aan toe. Morgen ga ik naar de bios met Eponine, zaterdag gaan we dan EINDELIJK naar Thekla (echt, want we hebben de kaarten al) en verder hebben we nog niet echt plannen gemaakt. Het weer is fantastisch dit weekend dus het gaat vast wel weer een topweekend worden!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!