mariekeinbristol.reismee.nl

Happy Easter!

Good morning!

Het is alweer even geleden dat jullie wat van me gehoord hebben. Ik ben niet vergeten om te schrijven hoor, ik heb vorige week voornamelijk niks gedaan dus ik had ook vrij weinig te vertellen. Vorig weekend was zoals gewoonlijk party & bijkomen, dus weinig interessants.

Deze week daarentegen heb ik weer genoeg gedaan! Wel nog steeds in Bristol, het begint echt tijd te worden om weer eens wat vaker weg te gaan. De tijd vliegt en voor ik het weet ben ik weer terug in Nederland. Nog minder dan twee maanden over en ik kan wel janken bij de gedachte om hier weg te gaan..

Anyway, dat duurt gelukkig nog bijna 2 maanden dus ondertussen is er nog genoeg om van te genieten! Vrijdag en vandaag zijn bank holidays, dus een heerlijk weekend van 4 dagen. Donderdagavond ben ik met Kathrin en Eponine gaan eten, dus we konden meteen even bijkletsen over alles. Dat hebben we dan ook zeker gedaan, we hebben bijna 3 uur over ons eten gedaan en op een gegeven moment kwamen ze de rekening maar gewoon brengen. Eigenlijk wilde ik heel graag op stap maar ik was zo verschrikkelijk moe dat ik maar naar huis ben gegaan.

Vrijdag heb ik met Marta, een nieuw italiaans meisje (nieuw, ze is hier al vanaf januari maar ik ken haar pas net haha) onze paasinkopen gedaan en daarna zijn we even gaan windowshoppen bij de primark. Het was echt te druk om een paskamer in te gaan en de rij voor de kassa was gewoon belachelijk, dus we waren het er beide over eens dat we maar gewoon zouden kijken en niks zouden kopen. Daarna ben ik met Roman gaan eten en 's avonds had ik met wat andere vrienden afgesproken om naar een pub te gaan en daar een potje Cards against Humanity te spelen. Het blijft een prachtig spel haha. Daarna wilden we naar Mbargo, maar niemand had zin om entreegeld te betalen en daarom zijn we maar naar huis gegaan.

Zaterdag heb ik 's ochtends lekker rustig aan gedaan en 's middags heb ik even boodschappen gedaan en de nodige huishoudelijke taken. Dat was het plan in ieder geval, in de praktijk is mijn kamer nog steeds een enorme zooi, is mijn was nog steeds niet gedaan en staat er ook nog het een en ander aan afwas op me te wachten. Om 3 uur kwamen Marta en Paco naar mijn huis, we gingen paaseieren schilderen! Ok, ik heb nog nooit zoveel plezier gehad in het beschilderen van eieren. Uiteindelijk waren er naast de gebruikelijke stippen en strepen ook een Harry Potter, 2 minions, Perry het Vogelbekdier, Wilson en veel meer. Het was zo leuk dat ze pas rond 7 uur weg gingen, ik heb ze uiteindelijk echt mijn huis uit geschopt want ik had mama beloofd om te skypen. Daarna even snel gegeten, een korte nap gedaan en tijd voor een huisfeest! Ik ben niet heel lang gebleven, mijn cider was gejat, ik was moe, ik had geen zin en ik wilde naar bed. Dus toen de eerste mensen weggingen vond ik dat ik ook wel kon gaan, als eerste weggaan is nooit leuk haha.

Gisteren was echt de beste pasen ooit. We hadden afgesproken om een brunch te doen, iedereen nam wat mee en dan konden we samen eten. Om 11 uur hadden we bij Marta afgesproken, wat niet het beste idee was aangezien ze helemaal aan de andere kant van de stad woont, vlakbij de suspension bridge. Ik had zelf brood, hagelslag, avocado, humus en wraps meegenomen, die bij iedereen wel erg in de smaak vielen :). Verder had Kathrin een Oostenrijks paasbrood gemaakt, Paco een Spaans omelet, Marta een Italiaanse paastaart, Martina een superlekkere 'gewone' taart en verder hadden de andere de 'basisspullen' meegenomen. Ook hadden we onze geschilderde eieren en chocolade eieren. We hebben echt meer dan 2 uur lang gegeten en daarna zat iedereen propvol. We hebben daarna nog een spelletje Cards against Humanity gespeeld en aangezien het weer daarna erg mooi was zijn we naar de suspension bridge gelopen en hebben we daar heerlijk in het zonnetje nog even op een terrasje gezeten. Echt de meest perfecte pasen ooit, alles was super relaxed, iedereen was vrolijk en had het naar zijn/haar zin, genoeg en ontzettend lekker eten en het allerbelangrijkst: fantastisch gezelschap! Nadat we allemaal naar huis gingen heb ik nog even met Roman gegeten maar we vielen allebei bijna in slaap. Eenmaal thuis (21.30) ben ik meteen naar bed gegaan, ik was helemaal gesloopt!

Vandaag nog een laatste chilldag before werk weer begint morgen. We gaan naar de Downs om daar te picknicken en de restjes van gisteren op te eten. Het weer is prachtig, dus helemaal perfect!

Reacties

Reacties

T. J van Setten

Fijn weer iets van je te lezen,dat het goed gaat,want ik had het erg gemist.groetjes xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!