mariekeinbristol.reismee.nl

BBQ!!!!!

Hi!

Whoehoeee zoveel exiting stuff te delen!

Ten eerste duurt het nog maar 5 dagen voor ik Ardine en Marianne weer zie in Londen. Ik kan echt niet wachten! Daarbij duurt het ook nog maar 6 DAGEN voor ik EINDELIJK naar de harry potter studios mag. OMG! Haha.

Ook heeft Rowan haar ticket naar Bristol geboekt. Ze komt in mei een paar dagen langs! :) :)

Verder hebben mijn vrienden en ik de beste aankoop ever gedaan: we hebben samen een bbq gekocht! Iedereen betaald op deze manier 1,50 en we kunnen de komende tijd genieten van de bbq wanneer we maar willen. Ik heb het geregeld en op dit moment staat ie daarom bij mij thuis. Gnagna haha. Vanavond gaan we hem uitproberen en ik kan niet wachten, een bbq is altijd goed!

Verder was deze week niet heel fantastisch. Ik heb veel last van heimwee gehad. Ik mis 'mijn' stad, mijn vrienden, mijn huis, maar voornamelijk mijn gewone leventje in Groningen. Mede daarom ben ik zo blij dat ik mijn lieve vriendinnen volgende week weer zie, zodat ik daarna nog even kan genieten van de laatste weken. Gisteren was ik in een bar waar ze een 'studentenruiters' nummer speelden. Verder speelden ze het nummer van mijn keiweek en daarna het nummer van de keiweek waar Ardine en ik event crew waren achter elkaar. Ook dat bevorderd de heimwee niet erg. Gelukkig zijn er genoeg manieren om in contact te blijven en hoef ik mijn vrienden nooit echt te missen. Toch is het niet hetzelfde omdat we natuurlijk niet in hetzelfde land zijn.

Hmm ik denk niet dat ik veel meer te melden heb! Scriptie schrijven is een hel, ik heb deze week 2 zinnen geschreven en op vrijdag kwam ik er achter dat ik er niet blij mee was en heb ik ze weer weggehaald. Ja op deze manier is alles natuurlijk wel klaar in juni.. ahem. Verder heb ik een beetje gezocht naar masters/studies om toch maar een beetje te gaan bedenken wat ik nou precies wil als ik klaar ben. Dat is zeker een lastige keuze en ik ben er nog lang niet uit. Maar gelukkig heb ik dan ook nog wel even :).

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!