mariekeinbristol.reismee.nl

Happy Halloween!

Yeaaaaaah het is weer weekend! Vooral het laatste uur op vrijdag gaat altijd zo langzaam! Vanaf vandaag werk ik 2 weken op Janes plek, samen met Joe in het portering kantoor. Heel interessant want ik krijg nu veel meer mee van het 'echte' management. Ook is vandaag EINDELIJK de order voor TMS geplaatst, dus komen een paar hele leuke maar ook wel hele drukke weken aan!

Gisteren had ik een borrel met collega's aangezien Pauline vandaag met pensioen gegaan is. Eerst was het wel een beetje awkward, maar uiteindelijk was het heel gezellig. Om 8 uur ben ik maar op zoek gegaan naar iets eetbaars en daarna ben ik naar de social van de Dutch Society gegaan. Er waren maar 4 anderen, maar het was wel heel gezellig. Ik was alleen echt heel moe dus ik ben niet heel lang gebleven. Niet aankomende donderdag maar de donderdag erop is er weer een social dus dan kletsen we vast wel verder. Het is heel raar om zoveel Nederlands om je heen te horen en verder merk je echt dat we allemaal al een tijdje in Engeland zijn. Iedereen zegt bijvoorbeeld So in plaats van Dus en verder zijn de gesprekken soms half Engels.

Toen ik thuiskwam was Dan nog in de keuken en hebben we, ondanks dat het al wat later was nog even samen in de keuken gekletst en youtubefilmpjes gekeken. Ik heb door het gras van het Noorderplantsoen Dan een indruk kunnen geven van hoe Groningen eruit ziet. Verder is er nooit een Jesse McCartneyhype geweest in Engeland maar was McFly echt enorm groot en was het de One Direction van onze 'generatie'. We hebben afgesproken dat als McBusted (de nieuwe naam, McFly en Busted samen) een keer in de buurt is dat we erheen gaan om onze jeugd te herleven haha. Veel te laat kroop ik mijn bed in dus de wekker ging weer VEEL te vroeg vanochtend.

Na werk ben ik samen met Lisanne, Rita en Eponine op zoek gegaan naar een geschikte Halloween outfit. Natuurlijk veeeeel te laat en we hebben dan ook eigenlijk niks gevonden. Ik heb een shirt met in groene neonletters Halloween erop, de andere meiden hebben een shirt met 'I put a spell on you' erop. Verder is mijn haar achterlijk erg getoupeerd en heb ik overal rode lippenstift uitgeveegd haha. Dat moet genoeg zijn. Ik zit dit bericht dan ook echt op mijn allercharmants te typen.

Na het shoppen zijn we bij Nando's gaan eten. We wilden niet te duur eten en hadden zin in fastfood. Nando's is veel beter dan McDonalds oid. Én: Nando's had uitzicht op de Bristol zombiewalk! Superleuk om eens te zien. Iedereen die wil kan meedoen aan een tocht door de stad, verkleed als zombie. Sommigen hebben er echt enorm veel werk van gemaakt en zien er supereng uit. Anderen doen gewoon voor de lol mee. Het is natuurlijk wel Engeland, dus toen iedereen voorbij was zat er nepbloed op de ramen, alles was vet en je kon er echt niks meer doorheen zien. Echt ik zweer het, die Engelsen hebben geen respect voor andermans eigendommen. Ik voelde me echt rot dat de medewerkers van Nando's dat allemaal schoon moesten maken. Wel was het echt leuk om eens te zien en Rita was op een gegeven moment echt bang.

Dit is het eerste moment dat ik thuis ben en ik ben eigenlijk best wel moe. Toch ga ik zo richting Lisanne voor de pre-party en daarna gaan we naar een club voor een Halloweenfeest. Het is echt belachelijk hoe groot Halloween hier is, ik dacht echt dat het iets Amerikaans was. We hebben gelukkig nog geen trick or treaters aan de deur gehad, want ik heb helemaal niks in huis haha. We hebben ook geen bel trouwens dus ik zou het niet eens horen als er iemand zou komen. Dan heeft een Game of Thrones pompoen gemaakt dus dat is dan wel weer vet.

Okee ik ga die kant op! Fijne halloween iedereen! :)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!